Wszystkie zamówienia złożone w sklepie internetowym na stronie www.lozkapietrowe.pl są realizowane do 7 dni roboczych liczonych od daty:

  • złożenia zamówienia – w przypadku wybrania płatności za pobraniem
  • zaksięgowania płatności dokonanych online, tj. Paynow, BLIK, PayU, BLIK, za pomocą karty lub przelewu standardowego.

 

Tak wysoki odsetek możliwy jest między innymi dzięki współpracy tylko z renomowanymi firmami kurierskimi DPD i Ambro Express, które są gwarantem bezpiecznej i punktualnej dostawy.

 

W dniu nadania przesyłki automatycznie wysyłany jest mail na podany w zamówieniu adres wraz z linkiem do śledzenia paczki. W zależności od zamówionego produktu może zdarzyć się, że będzie on spakowany w więcej niż jedną paczkę, a poszczególne elementy przesyłki mogą być doręczone oddzielnie w ciągu kilku dni. Kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki do domu lub mieszkania, a ewentualna pomoc zależy od jego dobrej woli. Dlatego sugerujemy, aby w dniu dostawy była obecna osoba do pomocy. Waga pojedynczej paczki nie przekracza 31,5 kilogramów. Dostawa realizowana jest  w dni robocze w godzinach od 8:00 do 17:00.

 

Dostawa realizowana za pośrednictwem Firmy kurierskiej DPD:

 

  • przewidywany czas dostawy 1-2 dni robocze
  • przesyłki pobraniowe można opłacić gotówką, kartą płatniczą oraz Blikiem
  • powiadomienie e-mail/SMS
  • możliwość interaktywnego zarządzania procesem dostawy na mojapaczka.dpd.com.pl lub w aplikacji DPD Mobile, m.in. zmiana terminu lub miejsca doręczenia, przekierowanie do punktu odbioru DPD Pickup lub automatu paczkowego DPD Pickup Station, do bezpiecznego miejsca lub do sąsiada
  • historia przesyłki dostępna na stronie: dpd.com.pl po wpisaniu numeru listu przewozowego w polu „Gdzie jest moja paczka?” lub poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta DPD pod numerem telefonu 22 577 55 55, od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 18:00 oraz w soboty w godz. 8:00 – 14:00

 

 

Dostawa do punktu DPD Pickup lub automatu paczkowego DPD Pickup Station - opcja dostępna tylko dla produktów z kategorii Akcesoria:

 

  • szeroka dostępność punktów DPD Pickup oraz automatów paczkowych DPD Pickup Station
  • przewidywany czas dostawy 1-2 dni robocze
  • powiadomienie e-mail/SMS
  • możliwość interaktywnego zarządzania procesem dostawy na mojapaczka.dpd.com.pl lub w aplikacji DPD Mobile, m.in. zmiana terminu doręczenia
  • czas na odbiór przesyłki w punkcie DPD Pickup/automacie paczkowym DPD Pickup Station: 3 dni robocze
  • historia przesyłki dostępna na stronie: dpd.com.pl po wpisaniu numeru listu przewozowego w polu „Gdzie jest moja paczka?” lub poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta DPD pod numerem telefonu 22 577 55 55, od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 18:00 oraz w soboty w godz. 8:00 – 14:00

 

W całym kraju działa już ponad 24000 punktów i automatów paczkowych. Znajdź Punkt DPD Pickup w Twojej okolicy.

 

Jeżeli chcesz znaleźć Punkt DPD Pickup w swojej okolicy wystarczy, że w wyszukiwarce wpiszesz nazwę miejscowości i ulicę lub po prostu klikniesz na mapie wybrane miejsce.